Darbdavio įvaizdžio, gerinimo planas.

Ne „graži komunikacija“ – o tikras, autentiškas įvaizdis, kuriuo žmonės pasitiki.

Kam skirta:

  • Norite pritraukti stipresnių kandidatų.

  • Siekiate sustiprinti pasitikėjimą tarp esamų darbuotojų.

  • Norite būti atpažįstami kaip sąžininga, profesionali ir verta pasitikėjimo organizacija.

Ką apima planas:

  • Dabartinio įvaizdžio analizė (viduje ir išorėje).

  • Darbuotojų balsų identifikavimas (kas kalba apie jus?).

  • Vertybių ir EVP (employer value proposition) gryninimas.

  • Komunikacijos gairės: ką, kaip ir kam komunikuoti.

  • Iniciatyvų planas vidinei ir išorinei auditorijai.

Galutinis rezultatas:

  • Aiškus, tikras, organizuotai komunikuojamas darbdavio balsas, o ne triukšmas sraute.

  • Veiksmai, kurie keičia ne tik „ką sako LinkedIn“, bet ir ką sako jūsų darbuotojai.

Tikras darbdavio įvaizdis gimsta ne iš kampanijų, o iš kryptingos žmonių patirties kūrimo.

Kaina: 1000 Eur.

MacBook Pro on top of brown table
MacBook Pro on top of brown table